עצי פרי לגינה פרטית

עצי פרי לגינה פרטית יכולים לספק תחושת גאווה וסיפוק לבעלים. הם קלים יחסית לגידול ותחזוקה, שכן הם דורשים תשומת לב מינימלית לאחר השתילה.

 

 

עצי פרי ללא שמש

עץ פרי יכול להיות תוספת נהדרת לכל גינה, אך חשוב לדעת מה הכי מתאים לגינה שלכם. ישנם סוגים רבים ושונים של עצים המייצרים מגוון תוצרת; חלקם מתאימים יותר לשמש, אחרים יגדלו יפה בצל.

אם יש לך גינה קטנה, כדאי שתשקלו לרכוש עצי פרי ננסיים. הם אינם דורשים כל כך הרבה מקום וקל יותר לתחזק אותם מאשר עצים בגודל רגיל מכיוון שהם לא גדלים לגובה או רחב. מצד שני, אם יש לכם הרבה מקום אבל אין לכם שמש, קחו בחשבון עץ ירוק עד כמו עץ אפרסק שיניב אפרסקים טעימים גם ללא אור שמש ישיר.

 

 

עצי פרי לגינה פרטית

תפוחים ואגסים הם תרומה חשובה לתזונה של משפחתכם מכיוון שהם מכילים ויטמינים A ו-C החיוניים לבריאות טובה.

עץ תפוח: התפוח היה פרי אהוב במשך מאות שנים, בעיקר בגלל טעמו המתוק, המרקם הפריך והתערובת הייחודית של ויטמינים ומינרלים. זהו אחד הפירות הפופולריים ביותר שניתן לגדל בגינה קטנה.

עץ דובדבן: הדובדבן הוא גם אחת הבחירות הפופולריות שאנשים שוקלים לשתול בגנים קטנים מכיוון שעץ הפרי הזה לא יתפוס יותר מדי מקום לגידול. תזדקקו לפחות שני מטרים על חמישה מטרים לכל עץ דובדבן כדי להתאים לגובה ולרוחב שלהם, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור גינות קטנות מכיוון שהם יגדלו לגובה של כעשרה מטרים בלבד.

אם יש לכם פחות מ-150 שעות שמש בכל שנה ואינכם רוצה לבזבז זמן וכסף על ציוד גינון עתיר אנרגיה אחר, עצי פרי עשויים להיות הבחירה המושלמת עבורכם.

 

 

אצלנו ב- ‘ירוק עתיק’ תוכלו להינות ממגוון עצי פרי לגינה פרטית. כמו כן, תמצאו אצלנו סוגים שונים של עצי פרי למכירה כמו עצי פרי ללא שמש ועצי פרי לגינה קטנה בבית.

 

 

מחפשים עצי פרי למכירה? מעוניינים בעצי פרי לגינה פרטית?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון, לשלוח הודעה או להגיע לבקר אותנו במשתלה.