צמחים מומלצים לבית

מעוניינים לגדל צמחים בתוך הבית? לא יודעים אילו צמחים מומלצים?

צמחים מומלצים לבית הם צמחים אשר התחזוקה שלהם היא קלה יחסית ואינה דורשת השקיה בכל יום. בנוסף לכך, אילו צמחים אשר אינם דורשים אור שמש באופן תדיר ואף דורשים מקום מוצל רוב שעות היום. ניתן למצוא סוגים שונים של צמחים המתאימים לבית כמו צמחים המטהרים את האוויר בחלל החדר כמו צמח האלוורה, וצמחים מטפסים כמו הפוטוס הזהוב הנחשב לצמח פופולרי במיוחד בבתים בישראל. לכל צמח יש את הייחודיות שלו וישנם צמחים שלא משנה כמה "תזניחו" אותם, יחזיקו מעמד גם לתקופות ארוכות.

צמחים מטהרי אוויר לבית לחדרים סגורים

ידוע כי צמחים חשובים לאיכות האוויר שלנו מכיוון שהם סופגים את הפחמן הדו חמצני, אך למעשה ישנם צמחים המספקים גם חמצן בצורה יעילה ומתאימים אף לחדרים אטומים. צמחים מטהרי אוויר לבית פולטים חמצן במהלך שעות הלילה ויכולים לסנן חומרים רעילים שונים מחלל האוויר כגון בנזין ופורמלין. היתרון של הצמחים הללו בא לידי ביטוי גם בהשקעה המועטה בהם מבחינת השקיה או אספקת אור שמש ולכן קל יותר לגדל אותם יחסית לצמחים אחרים. צמחים כמו הסנסיווריה והספטיפיליום יכולים לשפר את איכות האוויר שלכם בבית ולהוות גם חפץ עיצובי מרהיב ויפה לכל עונות השנה.

צמחים מטהרים לבית במחירים חסרי תקדים

על מנת שתוכלו להנות מצמחים מטהרים לבית הפולטים חמצן במהלך שעות הלילה וסופגים סוגים שונים של חומרים רעילים מהאוויר, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא להזמין את הצמח האהוב עליכם מקטלוג הצמחים באתר ולהנות משירות משלוחים מהיר ויעיל עד לבית שלכם. דרך האתר תוכלו להזמין צמחים כמו אלוורה ופוטוס הנחשבים ליפים ואיכותיים במיוחד עם עמידות רבה ויכולים להחזיק לשנים ארוכות עם תחזוקה נכונה ללא השקיה מוגזמת. המחירים באתר הם המשתלמים ביותר ויכולים להתאים לכל תקציב לחידוש הצמחייה בבית.

צמחים מומלצים לבית דרך משתלה מקצועית

להזמנה של צמחים מומלצים לבית שלכם, כנסו עכשיו לקטלוג הצמחים באתר או התקשרו ישירות לצוות משתלת ירוק עתיק דרך מספר הטלפון המופיע בראש הדף. צוות המשתלה ישמח לספק לכם עציצים ואדניות לצמחים הנחשבים למטהרי אוויר היכולים גם לקשט את הבית שלכם בצורה יעילה.