משתלה לעצי ליצ'י

אוהבים ליצ'י? חולמים לגדל ליצ'י בבית?

משתלה לעצי ליצ'י יכולה לספק לכם עצים בוגרים המוכנים לשתילה בגינת הבית או באדנית. היתרון של עץ הליצ'י בא לידי ביטוי בעונת הגידול שלו שהיא רב שנתית וניתן לשתול אותו למעשה בכל עונות השנה. הגובה שלו יכול להגיע לכ-12 מטר והוא דורש השקייה בינונית עד מרובה. זהו צמח הדורש הרבה שמש ולכן לא ניתן לגדל אותו באזור מוצל אלה רק באזור שמשי רוב שעות היום. בחודשים אוגוסט וספטמבר אתם יכולים להנות מהפירות של עץ הצ'ילי ולפנק את עצמכם עם צ'ילי אורגני וטעים.

עץ ליצ'י בעציץ לנוי ולגידול פירות

עץ ליצ'י בעציץ נראה מרשים ומרהיב ויכול להיות חלק חשוב מעיצוב חצר הבית שלכם. זהו עץ טרופי יפהפה עם פירות טעימים ומתוקים. העלים של עץ הליצ'י הם ירוקים בהירים עם פרחים בצבע צהוב ולבן הגדלים בתקופת האביב. למרות שזהו צמח טרופי, עצי ליצ'י יכולים לגדול בצורה יעילה גם באקלים הים תיכוני, עם ההשקיה הנכונה ותחזוקה יעילה של העץ. עצי ליצ'י ניתן להזמין היום און ליין עם שירותי שתילה של העץ בחצר הבית שלכם. במקום לגדל עץ ליצ'י מאפס, אתם יכולים לקנות עץ בוגר ולקבל שירותי העתקה של העץ מהמשתלה למקום הייעודי לו בגינת הבית.

האם עץ ליצי נשיר או שהוא עץ ירוק עד?

מלבד כל היתרונות שציינו לגבי עץ הליצ'י, אחד היתרונות הגדולים של העץ הוא בהיותו ירוק עד. אתם שאלתם את עצמכם האם עץ ליצי נשיר, עכשיו אתם יכולים לדעת כי העץ החדש שלכם לא ילכלך לכם את אדמת הגינה ולא ידרוש מכם תחזוקה אינטנסיבית בתקופת עונת הסתיו. העץ יראה מרשים ויפה בכל עונות השנה ובתקופת הבשלת הפירות תוכלו לפנק את עצמכם ואת האורחים שלכם עם פירות ליצ'י טעימים וטריים הישר מהעץ.

משתלה לעצי ליצ'י מהטובות בארץ

להזמנה של עצי ליצ'י ממשתלה מקצועית צרו קשר עם משתלת ירוק עתיק, המתמחה בגידול של עצי ליצ'י והעתקתם לחצרות בתים פרטיים וגינות. המשתלה לעצי ליצ'י של משתלת ירוק עתיק מציעה לכם עצים בוגרים המוכנים להעתקה באמצעות מכשור וציוד מתקדם השומר על העץ לאורך כל המעבר מהמשתלה אל חצר הבית שלכם.