צמח גדול לבית

מחפשים צמח גדול ויפה לבית? אתם במקום הנכון!

דרך משתלה מקצועית המתמחה בגידול צמחים ביתיים, תוכלו להזמין צמח גדול לבית ולקבל אותו עם משלוח עד לבית שלכם. הצמחים הביתיים מתאפיינים בתחזוקה מועטה יחסית, בדרישה נמוכה של חשיפה לאור השמש ובהשקיית מים מועטה. צמח בבית יכול לקשט כל חדר וחלל בבית ולשדרג בצורה משמעותית את העיצוב הכללי של הבית שלכם. מבחר הצמחים הביתיים הוא גדול במיוחד וניתן לחלק את סוגי הצמחים הביתיים לכמה קטגוריות כגון צמחים מטפסים, צמחים נשפכים המתאימים לתלייה, צמחים המטהרים את האוויר לחלל החדר ועצים ממשפחת הקקטוסים.

צמח יסמין לבית ממשתלה מקצועית

אם אתם רוצים צמח יפה וגדול לבית, צמח היסמין יספק לכם את המענה שלכם. צמח יסמין לבית הוא שיח הגדל בכל השנה ומאפשר גם שתילה בכל השנה. גידול צמח היסמין אינו רק ליופי ועיצוב הבית, אלא הוא גם מאפשר להכין תה מחליטות הצמח. הפריחה של צמח היסמין היא צהבהבה לבנה ונחשבת למיוחדת במיוחד. צמחה היסמין הינו צמח ירוק לבית המשלב צבעים לבנים וצהבהבים ונחשב ליפה ומרהיב. צמח ירוק לבית מסוג יסמין יכול להתאים לשמש חלקית של עד 4 שעות ודורש השקיה רק כאשר האדמה העליונה בצמח מתייבשת.

צמח מטפס פסיפלורה לבית

צמח מטפס פסיפלורה מחולק באופן כללי ל-2 סוגים – צהוב וסגול. צמח הפסיפלורה גדל מאוד מהר והוא יחסית נפוץ בגינות פרטיות ובצמוד לבנייני מגורים. אם אתם אוהבים את טעם הפסיפלורה, כדאי שתדעו כי נוח מאוד לגדל אותה בישראל והיא יכולה לטפס על גדרות, עצים, פרגולות וסככות בבית. השמש מסייעת לפסיפלורה לגדול במהירות, אך עם זאת דורשת מכם התנהלות נכונה עם הצמח הגדל על פרגולות וסככות ויכול להכביד עליהן לאחר תקופה ממושכת. צמח הפסיפלורה מחזיק כ-4 שנים בממוצע ויש צורך להחליף אותו.

צמח גדול לבית במגוון סוגים

עדיין מתבלטים איזה צמח גדול לבית? לא יודעים אם לבחור בצמחים מטפסים או צמחים נשפכים? זה הזמן לפנות למשתלת ירוק עתיק המציעה לכם מגוון עצום של צמחים ועצים דרך הקטלוג המופיע כאן באתר. צוות המשתלה זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע בדף וישמח לסייע לכם בבחירת הצמח לבית שלכם.